SEO Freelancer Częstochowa

SEO Freelancer Częstochowa: Możesz wygenerować więcej wysokiej jakości leadów

Według 57% marketerów B2B, SEO generuje więcej leadów niż jakakolwiek inna strategia marketingowa. To samo można powiedzieć o marketingu B2C. Według badania opublikowanego przez Search Engine Journal, leady SEO mają 14,6% wskaźnik zamknięcia, ale leady wychodzące mają tylko 1,7% wskaźnik zamknięcia. Te liczby pokazują, jak ważne może być SEO dla Twojej firmy.

Nie musisz płacić, aby uzyskać ranking

Jedną z najważniejszych zalet SEO jest to, że nie musisz płacić za ranking! Algorytmy wyszukiwarek są wyłącznie odpowiedzialne za rankingi organiczne. Oznacza to, że wszystko, co musisz zrobić, to stworzyć strony internetowe, które według wyszukiwarek są warte skierowania do ich użytkowników. Nie musisz płacić wyszukiwarkom, aby Twoja wartościowa strona internetowa pojawiała się na górze wyników wyszukiwania po jej utworzeniu. Jest to bezpośrednie przeciwieństwo reklam Pay Per Click, które pobierają opłatę za każdym razem, gdy dana osoba kliknie i wyświetli Twoją witrynę.

Ludzie ufają wynikom

Chociaż reklamy Pay Per Click pojawiają się nad organicznymi wynikami wyszukiwania, około 67% ludzi woli klikać wyniki organiczne. Możemy z tego wywnioskować, że ludzie bardzo ufają algorytmom. Wiedzą, że reklamodawcy płacą za najlepsze sloty i zamiast tego wybierają strony, które wyszukiwarka uznała za najlepsze. Jeśli zajmujesz pozycję organiczną, pomaga to ludziom bardziej Ci ufać, a także zwiększać ruch i czerpać korzyści z SEO.

Możesz wyprzedzić konkurencję

Rozważmy dwa przedsiębiorstwa z tej samej branży, które produkują identyczne towary i oferują je po porównywalnych cenach. Jeden z nich ma stronę internetową zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwarek, a drugi nie. Biorąc pod uwagę wszystkie inne czynniki, która firma Twoim zdaniem zdobędzie więcej klientów?

Wszystko, co musisz zrobić, to przeprowadzić trochę badań nad słowami kluczowymi i będziesz gotowy. Dzięki temu dowiesz się dokładnie, czego szukają Twoi klienci, słowa kluczowego konkurenta, na które się wyświetlają, oraz te, na które musisz kierować reklamy. Nie lekceważ zdolności wyszukiwarek do wyprzedzania konkurencji. Zajmij wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania niż oni i wykorzystaj potencjał, aby zdobyć więcej klientów.