Jak lokalne SEO pomaga firmom? Pozycjonowanie Szczecin
W tamtych czasach lokalne firmy były prawie niemożliwe, aby utrzymać się na powierzchni w Internecie, w którym rządziły wszystkie krajowe marki. Właśnie dlatego ludzie nie wydawali dużo pieniędzy na świat online, gdy konwencjonalne podejście było dla nich dobre. Ale potem, w 2014 roku, wydano pierwszą edycję aktualizacji Google Pigeon, która umożliwiła lokalnym firmom konkurowanie o wyniki wyszukiwania na poziomie regionalnym.
Korzyści z lokalnego SEO
Teraz musisz być podekscytowany lokalnym SEO i chcesz poznać wszystkie niesamowite zalety lokalnego SEO. Wstrzymajcie więc przez chwilę swoje konie; jak poniżej, porozmawiamy o zaletach lokalnego SEO.
Pomaga firmom dotrzeć do docelowych odbiorców w ich pobliżu. I nie wierzysz, jaka jest najlepsza część lokalnego SEO, która sprawia, że lubi ją każda lokalna firma. Optymalizacja jest łatwa. Wszystko, co musisz zrobić, to linkowanie wsteczne do lokalnych stron z wydarzeniami i użycie fraz specyficznych dla lokalizacji w słowach kluczowych, które mogą pomóc Ci uzyskać większy zasięg w oparciu o Twój region. Gdy pobliscy odwiedzający przeglądają Twoją usługę lub produkt, zwiększy to Twoją pozycję w rankingu, a także doprowadzi do większego ruchu pieszego w Twoim sklepie.
Zwiększony ruch
Czy wiesz, że informacje lokalne są przedmiotem 46% wszystkich wyszukiwań w Google. Każda firma błyszczy w ruchu. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem dużej firmy, czy prowadzisz salon za rogiem, jeśli zarejestrowałeś swoją firmę cyfrowo, pozostaniesz długo w korku. Lokalne SEO pozwala zwiększyć ruch. Kiedy koncentrujesz się na lokalnych potencjalnych klientach, zachęcasz osoby do odwiedzenia Twojej witryny, które mogą do Ciebie przyjść. Kiedy stosujesz dokładną strategię SEO dla lokalnej firmy, ryzykujesz, że uzyskasz sporo powolnego ruchu. A tego na pewno nie chcesz. Kierowanie reklam na lokalnych użytkowników przekieruje lokalny ruch do Twojej witryny, co ostatecznie przełoży się na sprzedaż.
Jedną z zalet lokalnego SEO jest to, że przyciąga potencjalnych klientów do Twojej witryny i poprawia współczynnik konwersji. Według Joel House Search Media 28% wyszukiwań lokalnych kończy się sprzedażą. Nie można więc zaprzeczyć, że lokalne SEO skutkuje lepszym współczynnikiem konwersji – zwiększony przepływ ruchu skutkuje zwiększoną sprzedażą. Przedstawiając się jako ekspert w swoim regionie, gdy lokalni klienci są gotowi do zakupu, możesz zwiększyć swoje szanse na stanie się punktem oparcia dla ich sprzedaży.